perjantai 26. helmikuuta 2016

Youtube-mainos

Videon ideana on oikeastaan markkinoida koko yritystä eli saada ihmiset kiinnostumaan mainoksen kuvien ja musiikin perusteella tulemaan yrityksen nettisivuille, jossa heitä odottaa kampanja mainos, joka houkuttelee ostamaan.

Rakenteena siis jo mainittu musiikki ja kuvat, jotka pyritty yhdistämään toisiinsa niin, että kuvat tulevat esiin musiikin rytmissä.

Koska missään vaiheessa ei mainita, mistä on kyse, vaan näytetään pelkästään kuvia ja välissä esitetään teksti "Feel rocking?", ei videon katsoja tiedä, mistä on kyse. Välillä videossa toki vilahtaa yrityksen nimi, mutta se ei vielä avaa katsojalle mitään.
Yllätys onkin, että vasta videon lopussa paljastuu yrityksen yhteystiedot ja että kyseessä on vaateliike.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti