keskiviikko 25. marraskuuta 2015

Kampanjan väripaletti

Päätin käyttää kampanjassa samoja värejä, joita olen käyttänyt myös yritykseni ulkoasussa ja muussa mainonnassa, koska tahdon että samanlaisen värimaailman avulla on mainos ja yritys helppo yhdistää toisiinsa.

Samojen värien käyttö luo äkkivilkaisulla niin vanhoille, kuin uusille asiakkaille tunteen, että mainos muistuttaa jostakin, minkä on nähnyt aiemmin ja jää mieleen.

Vaikka henkilö ei heti muistaisikaan, mitä kampanjasta ja sen väreistä tulee mieleen ja ei osaisi yhdistää yritykseen, jää se monesti häiritsemään ja näin saadaan henkilö miettimään ja mahdollisesti selvittämään, mikä yritys oli kyseessä.

Värit viestivät yrityksen persoonallisuudesta, yksilöllisyydestä ja itsevarmuudesta. Yritys on aatteiltaan ehdoton ja se näkyy myös tummien ja räväköiden värien yhdistelmissä. Lisäksi Rockaholic tahtoo väreillään viestiä myös siitä, että se tahtoo herättää huomiota ja pitää itsensä näkyvillä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti