maanantai 23. marraskuuta 2015

Ulkomainontasuunnitelma

1)  Tärkeintä mainonnassa on saada ihmiset kiinnostumaan ja ostamaan tuote. He voivat ottaa yhteyttä, tulla myymälään tai käydä verkkokaupassani, mutta tärkeintä on, että mainos jää asiakkaan mieleen ja saa ottamaan kontaktin!

2) Kohderyhmälleni tärkeitä asioita ovat oma, persoonallinen tyyli. Harrastuksiin kuuluvat 50's musiikki (rock 'n roll, rockabilly jne.), vanhat (yleisimmin amerikkalaiset) autot. Kohderyhmääni ei voi muuten "lokeroida", koska osa on nuoria, osa vanhempia, perheellisiä, perheettömiä jne.

Ulkomainonnassani käyttäisin näitä musiikkiin ja autoihin liittyviä asioita luomassa mielikuvaa. Kerron mainoksessa, ettei kokonaisen setin hankkiminen ole ollut koskaan vaivattomampaa ja edullisempaa.

3) Kuinka suunnittelemasi identiteetti näkyy markkinoinnissasi?
Mainoksessa haluan korostaa erityisesti sitä, miten klassikkona kyseistä asua on aina pidetty ja se on tunnettu Marilyn Monroessa sekä sen persoonallisuutta. Tahdon myös käyttää mainoksessa rekvisiittaa, joka luo aitoa 50-luvun tunnelmaa ja saa ihmiset ajattelemaan, miten itse käyttäisivät ko. tuotetta.

4) Minkä hintainen tästä kampanjasta tulee, kun julkaiset alla olevat mainokset?

1. Abribus
2. Liikenneväline mainos
3. Stationlight
4. Mainospilari
5. ostoskärry

ALV 25%: 21 099,67€
ALV hinta: 109 015,00€

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti