1) Mikä on markkinoinnin tavoite?
Markkinoinnin tavoitteena on saada verkkokaupalle 15% lisää myyntiä ja mahdollisia kanta-asiakkaita seuraavien kahden kuukauden aikana, eli vuoden loppuun mennessä.
2) Keitä asiakkaasi ovat?
Pääasiassa kampanjan kohderyhmänä on naiset, jotka eivät vielä ole asiakkaita.
3) Kuinka saavutat asettamasi tavoitteet? Selvitä kohderyhmäsi tarpeet, ongelmat ja tavoitteet suhteessa tuotteeseesi/palveluusi.
a) Kyseinen tuote on edullinen vaihtoehto saada 50's tyylinen kokonaisuus todella pienellä vaivalla, koska setti on rakennettu valmiiksi asiakkaalle ja kaikki osat sopivat yhteen. Setti sopii täydellisesti esimerkiksi tyylistä kiinnostuneelle, joka haluaa vaivattomasti hankkia ensimmäisen mekkonsa ja siihen sopivia asusteita. Tai vaikka pikkujoulu asun!
b) Muilla yrityksillä ei ole valikoimissaan kyseisenlaista settiä, joten yritykselläni on myynnissä uniikkituote. Tuotteen hankkiminen on meiltä vaivattomampaa, kuin etsiä yhteen sopivat osat settiin kilpailevalta yritykseltä erikseen. Lisäksi setin hankinta hinta on edullisempi, kuin ostaa kaikki yksittäin.
4) Mitä markkinointi keinoja käytät?
Tuotetta markkinoin nettisivujeni lisäksi sosiaalisessa mediassa sekä hakukoneella.
Käytän sosiaalisessa mediassa hyödyksi myös ko. tyylin vaatteille tarkoitettua osto- ja myynti sivustoa.
5) Kuinka tuotteesi/palvelusi asemoituu markkinoille?
Tuotteeni ovat hinta-laatusuhteeltaan parempia, kuin kilpailijoilla. Yritys ei ehkä pärjää valikoimallaan ja hinnoillaan kaikille maailmalla toimiville samantyylisille yritykselle, mutta ei myöskään ole häntäpäässä. Kotimaassa yritys on kuitenkin parhaimmistoa.
Tahdon ihmisten muistavan yritykseni hyvästä palvelusta, laadusta ja kilpailukykyisistä hinnoista.
6) Millainen on tuotteesi/palvelusi identiteetti?
Persoonallinen, tyylikäs, klassikko, säväyttävä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti