torstai 3. syyskuuta 2015

Verkkokaupan mittarit


Yleisimpiä verkkokauppojen mittareita ovat... 
 
  1. kävijä määrä: (Esim. hakukoneoptimointi, hakukonemarkkinointi, sekä sosiaalinen media )
  2. konversioprosenttilla: (sisältö: tuotekuvaukset ja muut tekstit myyviksi, korostamalla verkkokaupan luotettavuutta.
  3.  käyttöliittymä: (selkeyttämällä verkkokaupan käyttöliittymää sekä kannattaa varmistaa, että tilausnapit ja ostoskorilinkit ovat selkeästi näkyvillä.  
  4. hakukonemarkkinointi: (poistamalla hakukonemarkkinoinnista sellaiset mainokset, jotka tuottavat klikkauksia, mutta ei myyntiä.)  
  5. keskiostoksella: (ristiinmyynti: tarjoamalla tuotteita selaaville asiakkaille kalliimpia ja parempikatteisia tuotteita vaihtoehtona asiakkaan harkitsemille tuotteelle. 
  6. Lisämyynti: tarjoa lisävarusteita ja tarvikkeita tuotesivulla sekä ostoskorissa. Ilmainen toimitus: tarjoa ilmaista toimitusta ison tilauksen tekeville asiakkaille.)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti