Yleisimpiä verkkokauppojen mittareita ovat...
- kävijä määrä: (Esim. hakukoneoptimointi, hakukonemarkkinointi, sekä sosiaalinen media )
- konversioprosenttilla: (sisältö: tuotekuvaukset ja muut tekstit myyviksi, korostamalla verkkokaupan luotettavuutta.
- käyttöliittymä: (selkeyttämällä verkkokaupan käyttöliittymää sekä kannattaa varmistaa, että tilausnapit ja ostoskorilinkit ovat selkeästi näkyvillä.
- hakukonemarkkinointi: (poistamalla hakukonemarkkinoinnista sellaiset mainokset, jotka tuottavat klikkauksia, mutta ei myyntiä.)
- keskiostoksella: (ristiinmyynti: tarjoamalla tuotteita selaaville asiakkaille kalliimpia ja parempikatteisia tuotteita vaihtoehtona asiakkaan harkitsemille tuotteelle.
- Lisämyynti: tarjoa lisävarusteita ja tarvikkeita tuotesivulla sekä ostoskorissa. Ilmainen toimitus: tarjoa ilmaista toimitusta ison tilauksen tekeville asiakkaille.)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti