- Hakukoneoptimoinnilla saa suunnattua yrityksensä juuri niille ihmisille, jotka haluavat sinun palveluja/tuotteita ostaa.
- Myös hyvät nettisivut auttavat, jos asiakkaat jättävät tietonsa.
- Monelle suurellekin yritykselle markkinointi on enemmänkin kulu kuin investointi, jonka tuottoa seurataan.
- Verkkokauppaa kannattaa seurata jollakin kävijälaskurilla tai kävijänseuranta-työkalulla. (mikä on kannattavin paikka markkinointiin, mikä tuottaa eniten rahaa)
- Jokaisen euron, jonka pistää verkkomarkkinointii pitää tuottaa voittoa.
- Verkossa pystyy mittaamaan kaikkea ja pitää mitata. Jokaiselle eurolle on madollista saada mitattu arvo.
tiistai 29. syyskuuta 2015
Verkkomarkkinoinnin periaatteet
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti